Comfortable weekend with a fake-fur vest over coat and oversize bag

Advertisement*: this post contains affiliate links

         
coat – Hallhuber
vest – McGregor (sould out! / similar here / here)
dress – Zara
beanie – CM Accessori (get it here)
sunnies – Gucci (more here)
bag – Benedetta Bruzziches (more here)
tights – Calzedonia
boots – Bruno Premi (on sale here in brown / similar here, here, here)
rings – Primark and thrift
photos – Bastian

EN
What a lovely day here in Munich yesterday. My boyfriend and I met up with Bastian in the city centre for sushi at Sushi Magie (foodfriday is coming soon!) and had the glorious idea to order two party plates of sushi (my boy’s hunger was bigger than their belly, though). We were so full afterwards and before sleeping in we went off for some coffee at Man Versus Machine (article coming soon as well). Our afternoon ended with enjoying the sun and shooting at the Hofgarten.

Even though it was quite warm today I am wearing this combination of fake-fur vest from McGregor and black coat from Hallhuber non stop these days, which keeps me super warm. In fact, you can easily wear fur vests over coats. Especially I was looking for a coat like these and sometimes there are easier ways to find it. Moverover, my newest addiction is this gorgeous oversize Benedetta Bruzziches bag in olive with cute little horses on it. Remember the shooting in Bozen I did years ago with Bastian? Funnily, it was exactly the same bag in small.

Wish you a wonderful day!

//
DE
Was für ein schöner Tag gestern. Die Sonne schien und mein Freund und ich tragen uns mit Bastian zum Sushi-Date bei Sushi Magie (zeig ich euch bald beim Foodfriday) in der Altstadt. Die Augen meiner Jungs waren größer als ihr Magen und nach zwei Sushi Party Teller waren wir pappsatt. Bevor wir mitten am helligsten Tag einschliefen, haben wir mal Man Versus Machine in der Müllerstraße ausprobiert (auch hierzu kommt noch ein Beitrag). Der sonnige Tag endete dann noch mit einem kleinen Shooting im Hofgarten.

Obwohl es super warm war, bin ich doch immer noch im Kuschel-Modus mit meiner Kunstpelz-Weste von McGregor über meinem Hallhubermantel-Mantel und drunter noch einen warmen Wollcardigan. Warum hatte ich diese gloriose Idee nicht schon länger, eine Weste über meine dünnen Mäntel zu ziehen. Außerdem war ich schon ewig auf der Suche nach so einem Mantel. Ein weiteres Highlight in diesem Look ist die oversize Benedetta Bruzziches Tasche mit süßen kleinen Pferden drauf. Erinnert ihr euch noch an das Shooting in Bozen mit Bastian vor einigen Jahren? Lustigerweise hatte ich da genau dieselbe Tasche in klein an.

Wünsche euch ein schönen Tag!

5 Comments

Comments are closed.